Jak postupovat při nespokojenosti?

Všechny nabídky, které u nás naleznete, pečlivě vybíráme od našich partnerů. Může se však stát, že nebudete spokojeni. V takovém případě se neváhejte obrátit na portál, kde jste zboží, službu či zájezd zakoupili. Reklamaci prosím oznamte v době, kdy je voucher nebo záruka platná. Pokud to bude jen trochu možné, pomůžeme Vám reklamaci řešit.
 

Lhůta 14 dnů

Pokud se z jakýchkoliv důvodů rozhodnete vrátit zboží nebo odstoupit od nákupu služeb či poukazu na cestování na internetu, můžete tak ze zákona učinit do 14 dnů od obdržení. V této lhůtě Vám stát garantuje vrácení financí či výměnu.

 

Reklamace zboží

Zboží, které se rozhodnete vrátit, vracejte dodavateli do 14 dnů od jeho obdržení. Pokud zboží reklamujete po lhůtě 14 dní, kontaktujte dodavatele pro zjištění postupu pro reklamaci. Kontaktní údaje by měli být uvedeny stránkách dodavatele.

 

Reklamace služeb nebo pobytu

Nastane-li problém při uplatnění voucheru, doporučujeme situaci řešit přímo na místě pobytu, zájezdu či služby. Tímto krokem je možné předejít dalším nedorozuměním.

Nepodaří-li se problém vyřešit na místě nebo bude Vaše nespokojenost trvat i nadále, obraťte se s důvěrou na patnera.

Pokud by došlo k úpadku či k insolvenci na straně partnera služeb, obraťte se na právního zástupce a podejte hromadnou žalobu. Před zakoupením voucheru doporučujeme ověřit dostupnost přímo u poskytovatele slevy. Nemůžeme Vám garantovat volné termíny dle představ. Po rezervaci termínu se reklamace řídí podmínkami daného podniku.